
1. Zwrot towaru o wymiarach standardowych, podanych w specyfikacji technicznej produktu.
Każdy zakupiony produkt, o wymiarach standardowych (podanych w opisie technicznym produktu, na stronie produktu w sklepie Oneloft.pl) mogą Państwo zwrócić bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni.
Aby tego dokonać prosimy o wypełnienie formularza zwrotów i przesłania go wraz z produktem na adres:
OneLoft, ul.Silniki 5, 61-317 Poznań
Do paczki wraz z wypełnionym formularzem i zwracanym produktem/produktami prosimy dołączyć także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
2. Zwrot towarów o wymiarach niestandardowych, wykonywanych na zlecenie klienta.
Nie akceptujemy zwrotów towarów wykonanych na indywidualne zlecenie, o ile nie zostały one uszkodzone w transporcie lub zostały wykonane niezgodne z zawartą umową, w takiej sytuacji prosimy o złożenie reklamacji.
3. Reklamacja towarów.
1. W celu złożenia reklamacji prosimy o skontaktowanie się z naszym biurem pod adresem biuro@oneloft.pl lub pod nr tel: +48 722 335 445
2. Prosimy o podanie w mailu nr zamówienia, opisanie uszkodzenia, podanie daty wykrycia wady (lub wypełnienie i przesłanie formularza reklamacji) oraz załączenie dokumentacji w formie zdjęć.
3. Prosimy o podanie oczekiwania, co do sposobu wypełnienia reklamacji: wymiana towaru na nowy, naprawa uszkodzonego towaru, zwrot pieniędzy.
4. Składając reklamację prosimy o przesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury.
6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, prosimy o przesłanie reklamowanego produktu na adres: OneLoft, ul.Silniki 5, 61-317 Poznań
7. Zobowiązujemy się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
Kupujący niebędący jednocześnie Konsumentem traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał towaru w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. W przypadku braku zawiadomienia o wadzie, towar uznaje się za przyjęty. Powyższe nie obowiązuje w przypadku podstępnego przemilczenia przez nas wady. Reklamacje można składać drogą elektroniczną na adres: biuro@oneloft.pl
4. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
1. Sales Boom Paweł Tomaszewski podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu internetowego, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
2. Klient może powiadomić nas o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: biuro@oneloft.pl
3. W reklamacji dotyczącej nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem serwisu Sklepu internetowego prosimy o wskazanie rodzaju oraz daty wystąpienia nieprawidłowości.
4. Zobowiązujemy się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
5. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
1. Informujemy, że istnieją możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z nich ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.
- Konsument może zwrócić się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dotyczących zawartej Umowy sprzedaży do Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).
- Konsument może również wystąpić z wnioskiem o rozpoznanie sporu dotyczącego zawartej Umowy sprzedaży przez stały sąd polubowny działający przy odpowiednim wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).
- Komisja Europejska udostępnia również platformę do internetowego rozstrzygania sporów między Konsumentami i Przedsiębiorcami (platforma ODR). Jest ona dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
2. Szczegółowe informacje dotyczące rozstrzygania sporów konsumenckich w tym możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem internetowym: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.



