Industrialny wieszak na ręcznik Matera





Opis
Industrialny wieszak na ręcznik Matera
Industrialny wieszak do łazienek. Piękny i praktyczny mebel łazienkowy o surowej formie. Dedykowany dla osób, które cenią sobie prostotę i minimalizm w wystroju wnętrz. Jest lekki, a dzięki oryginalnej konstrukcji nie dominuje otoczenia, tym samym z powodzeniem znajdzie zastosowanie zarówno w mniejszych jak i większych łazienkach.
Nowoczesny design Matera przyciąga uwagę, dzięki czemu mebel stanowi nie tylko funkcjonalne wyposażenie łazienki, ale jest też prawdziwą ozdobę nowoczesnych wnętrz. Idealnie sprawdzi się w łazienkach inspirowanych stylem industrialnym, loftowym czy boho loft.
Wymiary standardowe: wys. 75 cm, szer. 50 cm, gł. 35 cm
To doskonałe połączenie rzemiosła, marki i atrakcyjnej ceny!
Stelaż wykonany jest ze stali lakierowanej proszkowo. Dzięki zastosowaniu profili precyzyjnych oraz ręcznemu szlifowaniu tzw. szwów, stelaż pozbawiony jest widocznych łączeń i zachwyca precyzją i starannością wykonania. Wieszak może stać samodzielnie lub na Państwa życzenie zostać wyposażony w otwory umożliwiające przymocowanie go do podłogi. Drążek wieszaka umieszczony jest na wysokości 55 cm.
Dostosuj mebel do swoich potrzeb korzystając z naszego Menu Wyboru!
W standardzie oferujemy stelaż w kolorze czarnym lub białym. Aby wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom, zapewniamy możliwość zmiany rozmiaru wieszaka i jego koloru korzystając z naszego Menu Wyboru.
Zachęcamy również Państwa do przesłania nam własnych projektów, nasza pracownia otwarta jest na realizację indywidualnych zamówień.
Pielęgnacja
Aby usunąć zabrudzenia wystarczy przetrzeć wieszak suchą lub wilgotną ściereczką, ewentualne większe zabrudzenia można przetrzeć szmatką nasączoną w wodzie z płynem do mycia naczyń.
Dane techniczne
Kolor stelaża (standard) | Czarny lub biały |
Standardowe wymiary | Wys. 75 cm, szer. 50 cm, gł. 35 cm |
Waga | 3 kg |
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)



Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.